fredag 3 november 2017

Foto-orientering i Brunnsskogen

På söndag den femte november ska jag ha orientering med en grupp i Brunnsskogen. Idag vid uthängning av kontrollerna kom jag på: den här banan kan man använda som en fotorientering, jag gör ett försök.

OBS! Fotoriktningen är inte angiven, det är således inte heller min "löpriktning" in till kontrollerna.

På söndag efter kl 13:15 har ni möjlighet att springa banan, förmodligen kommer det även vara SportIdent, kontrollsystem och tidtagning.

Meddela mig på mail: perengkvist@icloud.com, sms eller tfn: 070-8943870, så kan jag skriva ut extra kartor.

Kartan här är en jpg-fil, vilket innebär att upplösningen inte är tillräcklig, ni ser i alla fall var start och mål är. Ni får också plocka fram en egen papperskarta eller om ni har någon fil med tillräcklig upplösning.

Kontroll 1-10










Inga kommentarer: